Gästboken!

Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)

torsdag 19 februari 2009

Hejsan!

Hejsan på er!
Nu är det jag Marlene som skriver lite, denna vecka har inte varit så himla rolig.
I tisdags var jag på min första mamografi *fy faan* vilket inte alls var speciellt skönt svimmade när andra kortet skulle tas, hmm känndes jätte dumt men det var för att nu när man är gravid då så är brösten väldigt kännsliga vilket jag fick bekräftat *ler*.
Sen igår när man ringer hem till mamma och pappa så säger mamma att hon är påväg till KSS, varför var hon det jo för hon hade fått smärtor i bröstet *faan* så nu ligger min mamma på sjukhus med EKG och sånt, men hon ringde mig idag och sa att allt var bra hon hade inte ont och väntade på svaren och det är troligtvis kärlkramp *stackare*. Men som tur är så var det i alla fall inte nån hjärtinfarkt vilket jag är glad för, pappa fick ju åka in 10 december 2007 för att han fick en allvarlig hjärtinfarkt så det känns lite jobbigt. Men jag och Daniel får troligen åka och hämta min mamma på sjukhuset idag.

Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar