Gästboken!

Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)

måndag 16 februari 2009

Hejsan på er!

Nu sitter jag är i min sköna ensamhet *Daniel sover*, dricker mitt kaffe och bara tar det lugnt, vilket jag kan behöva efter en sådan här helg. Vi har fått grannar som inte vet vad respekt är, festat sedan torsdags eftermiddagen till söndag morgon vilket är ganska jobbigt, och när man ber dom sänka musiken då skriker dom bara håll käft och går in och höjer, jag säger bara ojoj grabbar detta kommer inte sluta bra för er. Det är ju inte bara jag och Daniel som är förbannade det är nästan hela gården och så skall det inte behöva vara. Så nu vet ni lite om hur våran helg har varit!

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Ni borde ha ett telefonnummer till en störningsjour... Använd det nästa gång!!!
    Finns det ingen sådan är det polisen som gäller... En kväll eller två kan man kanske acceptera, men en pissig attityd hade inte jag accepterat. Förhoppningsvis är det lugnt nästa helg, och är det inte det tycker jag att ni ska ringa och anmäla det...
    Kram på er!

    SvaraRadera