Gästboken!

Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)

torsdag 30 april 2009

Hello =)

Nu var det ett tagsen man satt här och skrev :) Har väl kanske inte så mycket att dela med mig av. Denna dag har varit hemsk, har mått illa hela dagen och inte fått behålla något förrän för en liten stundsen, då fick jag i mig lite käk, allt började i går kväll då vi hade besök och jag plötsligt började må illa, det verkligen kom från ingen stans. Som tur var han vårat besök gå innan jag fick springa akut till toa och kräkas. Det är väl så att vara gravid :D... Börjar bli bättre nu hoppas på att det inte blir mer idag. Nu har bebisen börjat sparka nått så fruktanskvärt på mina revben så jag inte ens får sova på nätterna *suck* vet inte vad jag ska göra, kan ju inte göra så mycket åt det, får gå med det i ca tre månader till. Vi tror inte på att våran lilla bebis kommer att komma i Augusti det kommer nog redan i Juli, varför vi har fått den kännslan kan jag inte svara på :)
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ha det gott så länge Puss o Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar